viernes, 11 de febrero de 2011

COMPTE ENRERE

Mai no ho hagués pensat...però sí, compto els dies, i ja queden ben pocs per tornar a recuperar la meva llibertat!!!!!!!
Vaig compartir durant quatre mesos una casa amb més de 10 persones de nacionalitats diferents, sis mesos amb dos noies que eren la nit i el dia i sempre, envoltada d'un ambient difícil i dur. En canvi ara, qui m'ho havia de dir, a casa meva i que difícil em resulta compartir amb algú que té un concepte tant diferent a la meva idea de compartir...m'agradaria recordar tot això quan se'm plantegi de nou l'oportunitat de compartir, i dic oportunitat perquè sempre ho veig així. Però no m'enganyo, quan arribi el moment de nou tornaré a dir si!! el mateix em passa quan l'estres pot amb mi, sempre penso: " això no em tornarà a passar, el curs que ve ni de conya!!" però jo, tu i tothom en sap que l'any següent tornaré a estar a les mateixes, perquè jo, jo sóc així...així de complicada, així d'estressada, així d'inquieta i així de toca collons de vegades...
Però que fàcil ho veig ara, només 48h i tornaré a ser lliure dins de la república independent de casa meva!!!



Llibertat en algun lloc dels Alps!!!!!!!!!!!

No hay comentarios: